رافضیــــة

(اینجا روضة الحُسیــــن(ع) استـــــــ)

رافضیــــة

(اینجا روضة الحُسیــــن(ع) استـــــــ)

مَـن خاکــِـ کفـــِ پـــای سگـــِ کـــــوی همانـــــــــم
کو خاکـِـ کفــِ پای سگــِ کوی حُسیـــــن(ع) استـــ...


**به امیــد نگاه مهربانت اربابــــــــــ**

به روضة الحُسیــــــــــــن(ع) خوش آمدید.
این وبلاگ ادامه ی وب "یا مولانا یا اباصالح العجل" در بلاگفا می باشد.



یاعلی(ع)

دِلانـه با حُسیـن جانم

سلام اربابم

ممنونم ازت

که آبرومو خریدی

که اجازه دادی منم بیام

شرمندم که انقد اصرار کردم که تکلیفمو مشخص کنی...

ببخش منو...

شرمندگیم بیشتر شد وقتی دیدم یکی دو روز بعدش جوابمو دادی!

آخه چقد تو خوبی حسینم😭

دلم میخواد داد بزنم

منم دارم میرم کربلااااااااا

آخه کی باورش میشد دوباره منو بطلبی؟!

خجالت میکشم از خودم

من کجا و حرم کجا...😭

حال دلمو خوب کن اربابم



حرف دل زیاده

بقیش بمونه

بشرط حیات و لیاقت

و با اذن حضرت مادر سلام الله علیها

تو راه نجف به سمت بهشت

مشایه...



اشک نوشت:

قدم قدم با یه علم ایشالا اربعین میام سمت حــرم...

ممنونم ارباب باوفااااااا...


ح س ی ن



  • رافضیــة