رافضیــــة

(اینجا روضة الحُسیــــن(ع) استـــــــ)

رافضیــــة

(اینجا روضة الحُسیــــن(ع) استـــــــ)

مَـن خاکــِـ کفـــِ پـــای سگـــِ کـــــوی همانـــــــــم
کو خاکـِـ کفــِ پای سگــِ کوی حُسیـــــن(ع) استـــ...


**به امیــد نگاه مهربانت اربابــــــــــ**

به روضة الحُسیــــــــــــن(ع) خوش آمدید.
این وبلاگ ادامه ی وب "یا مولانا یا اباصالح العجل" در بلاگفا می باشد.



یاعلی(ع)

وانظُــر إلینــا...



ناخوش احوالــــم برایم استراحت لازم است؛

نوکرت را چند روزی دعـوتش کن کربَــــلا



دل نوشت:

شکسته بال و پرِ مَن

کمی{خیــــلی} دِلَـــم تنگ است...

سفر به کربُ بَلا را

خودت درستش کن!


 

حُ سِ ی ن



  • رافضیــة

نظرات  (۸)

  • عطر سیب یار
  • یا ایها العزیز
    مسنا و اهل اضر 
    وارحمنا
    و تصدق علینا کربلا....

  • یک دختر شیعه
  • الهم الرزقنا حرم....
    کاش که اقا بخرند...
    : (
    پاسخ:
    :(
  • کارشناس پارت
  • GetArticle.com درود
    مطلب ویدئو - روز قیامت زمین! شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود. 
    من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم

  • ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
  • اللهم الرزقنا.....
    گاهی دلم یک جای دنج می خواهد
    جایی شبیه حرمت ..
    من باشم و بغض های نشکسته....
  • مدیون زهرا سلام الله علیها
  • اللهم ارزقنا...
    دلتنگ ایوان طلای نجفم ...
    سلام علیکم عیدتون مبارک....
    پاسخ:
    :(
    عیدتون مبارک.
  • دختــــری از تبــار فاطمه
  • الهم ارزقنا.....
    روزیتون ان شاء الله
    پاسخ:
    ان شاالله.
    همچنین شما.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی