رافضیــــة

(اینجا روضة الحُسیــــن(ع) استـــــــ)

رافضیــــة

(اینجا روضة الحُسیــــن(ع) استـــــــ)

مَـن خاکــِـ کفـــِ پـــای سگـــِ کـــــوی همانـــــــــم
کو خاکـِـ کفــِ پای سگــِ کوی حُسیـــــن(ع) استـــ...


**به امیــد نگاه مهربانت اربابــــــــــ**

به روضة الحُسیــــــــــــن(ع) خوش آمدید.
این وبلاگ ادامه ی وب "یا مولانا یا اباصالح العجل" در بلاگفا می باشد.



یاعلی(ع)

به تــــو عادت کردم...




اصلا تمام غُصه ی من کربـَـــلا بُود

آقا تمـــــام دَرد و دِلم با شمـــــــا بُود

آقا دِلـــــم گرفتــه ببین حــــالِ سائلت

اصلا گِــــدای خانه ی تان بینَــوا بُود

شُکرخدا که نوکریت هم به من رسید

اما چه ســـود؛نوکرتان بی وَفــــا بُود

آقا دلَــــم گرفته نگاهـــی به ما بکـــن

داند خُــدا که نالِـــه ی ما بیصــدا بُود

آقا تمـــام حال دِلــــــم گشته بَد خَراب

آقــــا ببیــــن که سائلتـــان بی دَوا بُود

حرفم تمـــام؛صُحبت خود کم کنم ولی

آقا تمـــام غُصـه ی من کربـــَـــلا بود




پ.ن:

مَن همان خستـه ی بی حوصله ی غم زده ام؛

آدم بَد قِلقی که رگ خوابش حَـــــــــــرم است...



حُ سِ ی ن



  • رافضیــة

نظرات  (۴)

  • من و غریبه
  • بسی زیبا 
    موفق باشی 
    در ضمن بابت اینکه به سوالم جواب دادی ممنونم خواهرجان 
    تا حالا که امتحانش نکردم اگه مشکلی بود بازم مزاحمتون میشم 
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام خاهر
    خاهش عزیزم.
    مراحمی:*
    علی یارت
    کربلا مثل رویاست؛اصلا خود رویاست
    باورنکردنی،دست نیافتنی،روبه روی حرمی اما نیستی ...
    آقا تمام غصه من کربلا بود
    ...
    پاسخ:
    :(
    بسیار زیبا

    ان شاالله به زودی قسمتت شه عزیزم

    موفق باشی
    پاسخ:
    سلام بانو
    همچنین قسمت شما ان شاالله...
    ما صاحب داریم
    پاسخ:
    و دلخوش ب صاحبمانیم فقط...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی