رافضیــــة

(اینجا روضة الحُسیــــن(ع) استـــــــ)

رافضیــــة

(اینجا روضة الحُسیــــن(ع) استـــــــ)

مَـن خاکــِـ کفـــِ پـــای سگـــِ کـــــوی همانـــــــــم
کو خاکـِـ کفــِ پای سگــِ کوی حُسیـــــن(ع) استـــ...


**به امیــد نگاه مهربانت اربابــــــــــ**

به روضة الحُسیــــــــــــن(ع) خوش آمدید.
این وبلاگ ادامه ی وب "یا مولانا یا اباصالح العجل" در بلاگفا می باشد.



یاعلی(ع)

جامانــــده....





دَست خــــودم نیست!
این روزها خیـــــــلی حَســود شده ام....
اصلا دِلَــــ ــــم نمیخواهد بشنـــوم امروز فلانی رفت کربَــــلا....

رَفت کــــه رَفت!
دِل من را چِــــــــرا میسوزانید؟
اینکه امسال هم دِلَـــــ ـــــم جامانده،شاید خیــــلی دَلیل داشته باشــد...
ولی...
من هیــــــچ کدام را قبول نـَـــدارم،
مَن به یک دلیـــل خودم را لایق میـــدانستم برای زیارت اربَعیـــن،
"دیـــــوانه ی کوی تـــــو بودن"
و شمـــــا شاید به هِزار دلیـــل امضـــــا نکردید بیایــــم پابوستــان...

بیهـــــوده نَزَن لاف تـــو ای مُدّعی عِشـــق...


(برگرفته از وب سابقم
که تموم خاطرات کربلامو توش جا گذاشتم
www.abdalzahra-f.blogfa.com)






پ.ن:


اربعیـــــن هم آمــــــد....
کربـــــــلا هم که نرفتــــــــــم...

من کجـــــای دنیایــــم اربابــــ؟؟؟؟؟؟؟
حُ سِ ی ن





  • رافضیــة

نظرات  (۱۶)

  • ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
  • آه کربلا...

    طبق معمول من بی سرو پا جامانده ام..


  • سیده بانو
  • روزی سه وعده جای غذا غبطه میخورم
    هرشب به حال اهل بکا غبطه میخورم
    من از دعای مادر خود سینه زن شدم
    بر مادرم به وقت دعا غبطه میخورم
    بین حسادت و غبطه تفاوتی ست..
    پلکم همیشه تر شده تا غبطه میخورم
    با روضه خوان مجلستان گریه میکنم
    بر ذاکران و سوز صدا غبطه میخورم
    ای پیرغلامهای حسینیه های عشق
    من بر محاسن سفید شما غبطه میخورم
    بر چایی ریز روضه یتان وقت ریختن
    بر استکان به قصد شفا غبطه میخورم
    با یاد چای تلخ عراق چای روضه را
    من با نبات وقند نه با غبطه میخورم
    یعنی به درد کشته شدن هم نمیخورم
    بر گوسفند نذر عزا غبطه میخورم
    من روز و شب به کرببلا فکر میکنم
    یعنی همیشه و همه جا غبطه میخورم
    حال مجاورین حرم هم حکایتی ست
    هر شب کنار فاصله ها غبطه میخورم
    دیدم پیاده های حرم پا برهنه اند
    بر زخم ها و تاول پا غبطه میخورم..
    این اربعین اگر نروم تا به کربلا...
    بر زائران کرببلا غبطه میخورم 

    پاسخ:
    بر زائران کربلای تو من غبطه میخورم...ارباب

    نشسته ام به تماشای زائران 
    ح س ی ن
    از کجا معلوم اریعین در کربلا نباشید ؟!
    هوم ؟!

    چند روز فرصت باقیست ... باید دل هایمان را آماده کنیم در این چند روز
    کار ما درمانده ها هم قدر همان ها که می روند پیاده روی سخت است ...

    آماده کردن دل ؛ اصلا ساده نیست ...

    ان شاءالله اربعین
    دل هامان کربلاست ...
    پاسخ:
    ان شاالله ارباب دلمونو کربلایی کنه....
  • فاطمه نظری
  • امیدوارم کربلا قسمت همه بشه
    پاسخ:
    ان شاالله
    میکشی مرا
    حسین
    منم موندم جا .... 
    آقا نطلبیدم.... T_T


  • تبسّمِ عشق
  • سلام بر شما

    من یه عذر خواهی به شما بدهکارم!!

    گویا باید گفت از دستِ بیان! :)

    نظر شما رو تازه در هرزنامه دیدم

    و شرمنده بابت تاخیر..

    بی تعارف خوشحالم از آشنایی با کلبه شما..

     

    پاسخ:
    سلام دوست عزیزم
    بیان شرمنده باشه نه شما...
    منم نیمی از کامنتهامو ندیده بودم.

    ممنونم از حسن ظنتون.
    یاعلی
  • تحفه نویس
  • سلام
    پناه بر خدا ، توکل کنید
    شاید روزی برید که برای شما باور کردنی نیست
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام 
    به امید آمدن همان روز....
    التماس دعا
    سلام گلم
    ایشالله مجدد روزیت میشه
  • مــ. مشرقی
  • ان شاالله طلبیده  بشید.
    از حضرت عباس بخواهید، دستاش خیلی بخشنده س!
    پاسخ:
    ان شاالله...
    :(
  • کــربــ بلایی محـب
  • سلام  علیکم

    به روزیم با " جاده زینبی ، مقصد حسینی "

    +

    ما گم شدگانیم که اندر خمــ دنیا

    تنها هنر ماست که مجنون حسینیم

    صلی الله علیک یا ابا عبدالله ..

    التماس دعا

    یازهرا کربــــ بلا ان شاءالله

  • عــ ـاکـ ـف ...
  • اگر امسال نشد ،
    از الان التماس کنید برای سال بعد .... !
    دیر یا زود ،
    آغوش باز می کند ..... !
    پاسخ:
    آه....
    من التماس کردم و اقا دلش نسوخت....
    کربلا را تو مپندار که شهریست میان شهرها
    کربلا حرم حق است وجز یاران حسین را راهی به سوی آن نیست
    سیدمرتضی آوینی
  • فرزند آدم
  • سلام علیکم..
    وبتون عالی بود..خصوصا نوای اولی ک مناجاته و منم خیلی دوسش داشتم و دارم..
    دعام کنید..طبق معمول من بی سر و پا جاماندم

    پاسخ:
    علیکم السلام
    سپاس نظر لطفتونه...

    محتاج دعاتونم.
  • فرزند آدم
  • ضمنا با افتخار لینک شدین..
  • بـی پـلآڪـــ ...
  • قسمت دوباره کربلا نصیبتون...

    یا علی
    پاسخ:
    همچنین نصیب شما....
    یامهدی...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی